قبل‌تر با سیروپ به صورت کامل آشنا شدیم و فهمیدیم که شربت یا شهد غلیظ است که در طعم‌ها و غلظت‌های مختلف موجود است. شاید اگر گشتی در بازار و سایت‌ها زده باشید، متوجه شده باشید که کمی قیمت سیروپ‌ها بالا است؛ اما افرادی که دارای کافی شاپ هستند، با این مورد زیاد مواجه شده اند که شکر در آب حل نمی‌شود و در نهایت رخ زیبایی از کار را مشاهده نمی‌کنند.

 

بهترین طعم سیروپ‌های کافی شاپی در فروشگاه اینترنتی ساور Savorپس اگر یک کافه حرفه ای دارید و نوشیدنی‌های مخصوص و فوق العاده ای تهیه می‌کنید، بهتر است که هم برای طعم بی نظیر هم برای جلوگیری از حل نشدن شکر و رخ زشت کار، از سیروپ استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین سیروپ‌های کافی شاپی آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب‌های بهتری در خرید داشته باشید.

بهترین طعم سیروپ‌های کافی شاپی در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

بهترین سیروپ‌ها

سیروپ میپل (افرا): اگر بخواهیم یک معرفی کوچک درباره این سیروپ داشته باشیم، باید بگوییم که شما با قدیمی ترین و معروف ترین نوع سیروپ روبرو هستید. این سیروپ که در انواع بستنی، وافل و پنکیک و… استفاده می‌شود، از شیره درخت افرا تهیه شده است و بسیار پر طرفدار است.

سیروپ وانیل: اگر به دنبال سیروپی هستید که هم دارای طعمی دوست داشتنی و پر طرفدار باشد و هم بتوانید در نوشیدنی‌های سرد و گرم استفاده کنید، سیروپ وانیل بهترین گزینه برای شما می‌تواند باشد؛ چرا که به راحتی می‌توانید در انواع کیک و کلوچه و حتی شیک‌ها و… استفاده کنید و رضایت مشتریان را بعد از سرو ببینید!

بهترین طعم سیروپ‌های کافی شاپی در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

سیروپ کارامل: اگر در کافی شاپ خود تبحر خاصی در انواع درست کردن نوشیدنی با شیر دارید، به استفاده از سیروپ کارامل حتما فکر کنید! این سیروپ جزو غلیظ ترین‌ها می‌باشد و از طرفی عطر فوق العاده ای که به انواع نوشیدنی با شیر می‌دهد، فراموش نشدنی است.

سیروپ نعناع: یکی از نوستالژی ترین طعم‌ها در هنگام سرو قهوه، نعناع می‌باشد. اگر در زمینه ترکیب نوشیدنی‌ها حرفه ای باشید، حتما اطلاع دارید که از سال‌های بسیار دور ترکیب قهوه با برگ نعناع یکی از پر کاربرد ترین ترکیب‌ها بوده است. اکنون هم به خاطر قدمت این نوع نوشیدنی و هم خاسیت‌های زیادی که برگ نعناع دارد، سیروپ این گیاه با قهوه بسیار جذاب و خاص است.

سیروپ دارچین: یکی از بهترین نوشیدنی‌ها در هر کافه که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است، لاته دارچینی است. طعم بی نظیری که ترکیب سیروپ دارچین با انواع قهوه دارد، توانسته این سیروپ را جزو بهترین سیروپ‌های کافی شاپی کند.

بهترین طعم سیروپ‌های کافی شاپی در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

سیروپ قهوه: عده بسیاری هستند که دوست دارند در نوشیدنی‌هایی که قهوه در آن نقشی ندارد، یک عطر و طعم از قهوه را احساس کنند. برای این افراد پیشنهاد می‌کنیم که از سسیروپ قهوه که از قهوه عربیکا تهیه شده، استفاده کنند.

در این میان افرادی نیز هستند که تلخی قهوه را دوست ندارند و با ریختن شکر قصد دارند تا کمی شیرینی به قهوه خود ببخشند. اگر این کار را انجام داده باشید، متوجه شده اید که این شکر در قهوه شما حل نخواهد شد و کمی از آن بصورت درسته ته فنجان شما بافی می‌ماند. اگر جزو این افراد هستید، می‌توانید از انواع سیروپ‌ها که علاقه دارید در قهوه خود بریزید و از شیرینی و عطر فوق العاده آن لذت ببرید.

بهترین طعم سیروپ‌های کافی شاپی در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

میزان اضافه کردن سیروپ به قهوه

یکی از مسائلی که تا به اینجای مقاله ذهن بسیاری را در گیر خود کرده است، این است که چه مقدار سیروپ باید به قهوه تلخ خود اضافه کنیم؟ جواب این سوال بیشتر به میزان علاقه شما به طعم شیرین بستگی دارد و پیشنهاد ما این است که از یک قاشق غذا خوری شروع کنید و تست کنید.

در صورتی که هنوز هم نیاز به شیرینی بیشتر داشتید می‌توانید اضافه کنید. البته که حواستان باشد بیشتر از 3 قاشق سیروپ نشود که شیرینی غیر قابل تصوری را به شما خواهد داد!

بهترین طعم سیروپ‌های کافی شاپی در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

ترکیب سیروپ شکلات و نوشیدنی قهوه

افراد بسیاری هستند که ترکیب شکلات و قهوه را بسیار می‌پسندد. اما ترکیبی که تا الان تهیه می‌کردند، احتمالا پودر شکلات داخل فنجان قهوه بوده که این مورد نیز مانند شکر داخل قهوه حل نمی‌شود و در نهایت طعم دلخواه خود را نخواهید داشت. کافی است تا یکبار از سیروپ شکلات در فنجان قهوه خود استفاده کنید تا طعم آن برای همیشه در ذهن شما نقش ببندد.

بهترین طعم سیروپ‌های کافی شاپی در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

تاریخ مصرف سیروپ‌ها

تاریخ مصرف سیروپ‌ها تا حد زیادی بسته به شرایط تولید و بسته بندی آن‌ها دارد. اکثر سیروپ‌ها را اگر به همان صورت پلمپ و دربسته نگهدارید، به راحتی می‌توانید بین 12 تا 36 ماه داشته باشید تا زمانی که اقدام به باز کردن و مصرف کردن کنید. بعد از این که درب آن را باز کردید، دقت کنید که با توجه به نوشته‌های مربوط به تاریخ انقضا، بین 1 تا 6 ماه حتما استفاده کنید که بعد از این مدت صد در صد خراب می‌شوند.

اگر مصرف سیروپ شما کم است، هنگام خرید سیروپ شیشه ای را انتخاب کنید؛ چرا که ظرف شیشه ای نسبت به پلاستیکی تاریخ مصرف بیشتری را از آن خود کرده است. بعد از خرید هر دو نوع شیشه ای و پلاستیکی سیروپ، آن را در دمای 18 تا 27 درجه نگهداری کنید.

بهترین طعم سیروپ‌های کافی شاپی در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

جمع بندی

با توجه به مواردی که گفته شد، متوجه طعم خوب و عطر بی نظیر سیروپ‌ها شده اید و این که قیمت این مورد نسبت به موارد دیگر در افزودنی‌های مخصوص نوشیدنی‌ها و حتی کیک‌ها بالاتر است، به خاصر بافت یکپارچه و عطر و طعم خوب آن است که می‌تواند از نوشیدنی ساده شما، یک نوشیدنی حرفه ای و به یاد ماندنی بسازد.

ناگفته نماند که طبق گفته‌های ابتدای مقاله که کافه دارها در داشتن سیروپ‌ها باید اطلاعات داشته باشند، به این معنا نیست که سیروپ مخصوص کافی شاپ و رستوران است؛ چرا که شما می‌توانید حتی در منزل برای خود یا میمانانتان با اضافه کردن انواع سیروپ به نوشیدنی و کیک‌ها، می‌توانید پذیرایی را به اوج خود برسانید!

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

صفحه اینستاگرام ساور