یکی از تفاوت‌هایی که قهوه‌های کافی شاپی با قهوه‌های خانگی دارد، این است که زیبایی در قهوه‌های کافی شاپی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این مسئله از تزئین قهوه سرچشمه می‌گیرد. افراد بسیاری هستند که دوست دارند در خانه نیز قهوه‌ها را به سبک کافی شاپ سرو کنند.

برای این کار تنها کاقی است تا قهوه خود را تزئین کنید. با ما همراه باشید تا با کمک کف شیر بتوانید روی قهوه خود طرح بیندازید و از زیبایی آن لذت ببرید.

طراحی با کف شیر روی قهوه در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

آموزش طراحی

اولین نکته ای که در انجام این کار باید در اولویت قرار دهید، سرعت بالا است. برای شروع یک فنجان که دهانه بزرگی دارد، یک شات اسپرسو، شیر سرد و دستگاه اسپرسو که ویژگی دسته بخار را داشته باشد، لازم است. شیر مد نظر خود را انتخاب کنید ( این شیر می‌تواند پر چرب و یا بدون قند باشد که هر دو بسته به سلیقه شما دارد).

اکنون وقت آن است که قهوه خود را آماده کنید. دقت داشته باشید که کمی کف روی قهوه باقی بماند. در زمانی که دارید قهوه را آماده می‌کنید، بهتر است که شیر را نیز توسط دستگاه، بخار دهید.

طراحی با کف شیر روی قهوه در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

برای تهیه کف شیر کافی است تا دسته بخار را کمی داخل ظرف شیر ببرید و ظرف را به صورت عمودی به سمت بالا و پایین ببرید. در این میان باید گهگاهی دسته بخار را از شیر خارج کنید و مجدد درون شیر ببرید. برای این که بدانیم شیر چه زمانی آماده است، کافی است تا دست خود را به ظرف شیر بچسبانید و زمانی که پس از چند ثانیه چسباندن، دست خود را کشیدید، شیر آماده است.

در این قسمت باید سرعت را تا حد زیادی بالا ببرید و زمانی که شیر آماده شد، سریع و به صورت چرخشی، شیر را روی قهوه ای که آماده کرده اید، بریزید که به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند( رنگ قهوه ای روشن نمایان شود).

طراحی با کف شیر روی قهوه در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

اکنون زمان طراحی فرا رسیده است. در این لحظه باید حواستان باشد، زمانی که دو سوم فنجان شما از ترکیب شیر و قهوه پر شد، لبه ظرف شیر را به لبه فنجان قهوه نزدیک کنید. یک نقطه سفید نمایان می‌شود که باید از همین نقطه طراحی را شروع کنید.

حال با سرعت یکسان و متوسط ظرف شیر را در همان نزدیکی لبه فنجان، شروع به تکان دادن کنید ( ظرف شیر را باید از یک سمت به سمت دیگر فنجان قهوه تکان دهید).

طراحی با کف شیر روی قهوه در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

هنگامی که فنجان شما پر شد، اکنون باید ظرف شیر را با سرعت به سمت داخل ببرید.

اکنون فنجان قهوه تزئین شده شما آماده است!

طراحی با کف شیر روی قهوه در فروشگاه اینترنتی ساور Savor

سخن آخر

شما با استفاده از همین روش و کمی خلاقیت می‌توانید طرح‌هایی که دوست دارید را روی فنجان قهوه خود پیاده سازی کنید و یک تزئین منحصر به فرد برای خود انتخاب کنید. فقط کافی است تا سرعت و دقت را سرلوحه کار خود قرار دهید تا تزئینات خوب و زیبایی را از خود به جای بگذارید. از این که با ما همراه بودید، سپاس گزاریم.

پیج اینستاگرام ساور پلیت

خرید انواع ملزومات و مشاهده محصولات فروشگاه