۹ روش شگفت انگیز برای طعم دار کردن قهوه

همه ما عاشق قهوه سیاه یا بلک کافی هستیم و برای خوش طعم شدن به آن شکر و یا خامه اضافه می‌کنیم، اما افزودنی‌های دیگری هستند که طعم قهوه‌تان را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در این مقاله در فروشگاه اینترنتی ساور قصد داریم تا شما را با ۹ روش عالی و شگفت انگیز برای سعم دار کردن قهوه آشنا کنیم. با ما همراه باشید. (۹ روش برای طعم دار کردن قهوه)

قهوه coffee

طعم دار کردن قهوه با عصاره وانیل

اگر عاشق طعم‌های خامه‌ای هستید و در عین حال نمی‌خواهید قهوه‌تان کالری زیادی داشته باشد، اضافه کردن عصاره وانیل آسان‌ترین و بهترین روش برای طعم دادن به قهوه است. اضافه کردن نصف قاشق چای‌خوری عصاره وانیل به پودر قهوه در حین دم‌ کردن آن بهترین نتیجه را می‌دهد. به‌یاد داشته باشید هرچه عصاره وانیل مدت زمان بیش‌تری در پودر قهوه بماند، نوشیدنی شما طعم قوی‌تر خواهد داشت. ( ۹ روش برای طعم دار کردن قهوه )

طعم دار کردن قهوه با عصاره وانیل

طعم دار کردن قهوه با دارچین

دارچین یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای طعم دار کردن قهوه صبحگاهی است. جالب است بدانید این ادویه بیش‌ترین میزان آنتی اکسیدان را در بین دیگر ادویه‌ها دارد که همین موضوع سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. شما می‌توانید چوب دارچین را به پودر قهوه خود در حین دم‌‌آوری قهوه اضافه کنید که طعم بی‌نظیر نوشیدنی شما را دو چندان می‌کند. ( ۹ روش برای طعم دار کردن قهوه )

طعم دار کردن قهوه با دارچین

طعم دار کردن قهوه با هل

هل یکی از طعم‌دهنده‌های محبوب قهوه محسوب می‌شود که در کشور خودمان نیز طرفداران زیادی دارد. این ادویه طعمی شبیه زنجبیل دارد و خواص زیادی را در دل خود جای داده است. هل دارای فیبر و منابع معدنی زیادی است که به بهبود جریان خون کمک شایانی می‌کند. مقدار خیلی کم هل را داخل پودر قهوه بریزید و آن را دم کنید و از نوشیدنی خود لذت ببرید.( ۹ روش برای طعم دار کردن قهوه )

طعم دار کردن قهوه با هل

طعم دار کردن قهوه با جوز هندی

اگر قهوه خود را با یک طعم متفاوت می‌خواهید، پیشنهاد می‌شود که جوز هندی را امتحان کنید. جوز هندی طعم گس قهوه را شیرین‌تر می‌کند و با عطر منحصر به‌فرد خود، یک فنجون قهوه فوق‌العاده را به شما هدیه می‌دهد.

میزان استفاده از جوز هندی برای طعم دار کردن قهوه بسته به ذائقه‌ شما دارد مقدار کم آن برای یک فنجون قهوه بسیار مناسب است به گونه‌ای که عطر آن شما را شگفت زده می‌کند.( ۹ روش برای طعم دار کردن قهوه )

طعم دار کردن قهوه با جوز هندی

طعم دار کردن قهوه با پودر کاکائو

پودر کاکائو طعمی شبیه شکلات تلخ دارد که مزه آن در هنگام نوشیدن کاملاً حس می‌شود. بسیاری از قهوه‌نوش‌ها پودر کاکائو را به سایر طعم‌دهنده‌ها ترجیح می‌دهند. حدوداً ½ قاشق چایخوری پودر کاکائو را داخل پودر قهوه بریزید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.( ۹ روش برای طعم دار کردن قهوه )

طعم دار کردن قهوه با پودر کاکائو

طعم دار کردن قهوه با زنجبیل

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد زنجبیل طعمی شبیه هل دارد، بنابراین در صورت تمایل می‌توانید از زنجبیل به‌جای هل استفاده کنید. اگر عاشق شیرینی زنجبیلی هستید، قهوه با طعم زنجبیل نیز با ذائقه شما سازگار است.

این ادویه طعم قهوه را منحصر به فرد می‌کند و مصرف آن برای فصول سرد توصیه می‌شود. چند تکه زنجبیل را به پودر قهوه اضافه کنید و آن را دم کنید. در شرایطی که زنجبیل تازه نداشتید، می‌توانید از پودر زنجبیل نیز استفاده کنید.

طعم دار کردن قهوه با زنجبیل

طعم دار کردن قهوه با اسطوخودوس

یکی دیگر از طعم دهنده‌های فوق‌العاده برای قهوه به‌ویژه در فصل بهار، اسطو خودوس است که اضافه کردن آن به فنجون قهوه طعم قهوه تلخ را بسیار ملایم می‌کند. کمی اسطو خودوس خشک را آسیاب کرده و آن را به فنجون قهوه اضافه می‌کنیم. مراقب باشید که استفاده زیاد از آن طعم قهوه را تند می‌‌کند.

طعم دار کردن قهوه با اسطوخودوس

طعم دار کردن قهوه با گل میخک

گل میخک نیز از دیگر طعم‌دهنده‌های قهوه است که ترکیبی از طعم و عطر فوق‌العاده را به فنجون قهوه شما هدیه می‌دهد. چند قاشق چای خوری از گل میخک را با هم پودر قهوه ترکیب می‌کنیم و آن را دم می‌کنیم. برای تهیه کردن یک فنجون قهوه با طعم گل میخک، میزان گل میخک خود را کم می‌کنیم.( طعم دار کردن قهوه )

طعم دار کردن قهوه با گل میخک

طعم دار کردن قهوه با عصاره نعنا

هیچ چیزی بیش‌تر از قهوه با طعم نعنا در فصول سرد دلچسب نیست. به‌راحتی می‌توانید آن را در منزل تهیه کنید. نعنا گیاهی است که با عطر و طعم منحصر به‌فرد طرفداران زیادی در دنیا دارد و معمولاً از عصاره نعنا در تهیه قهوه استفاده می‌شود.

برای آماده کردن قهوه با طعم نعنا تنها چند قطره از عصاره نعنا را در هنگام فرآیند دم شدن به قهوه اضافه کنید. نعنا کاملا طعم قهوه را تحت تاثیر قرار می‌دهد بنابراین بهتر است از مقدار کمی نعنا برای طعم دار کردن قهوه استفاده کنیم.( ۹ روش برای طعم دار کردن قهوه )

طعم دار کردن قهوه با عصاره نعنا

سخن آخر

شما میتوانید از فروشگاه ساور برای خرید تمامی لوازم دم آوری قهوه و یا دیگر لوازم مورد نیاز کافه، رستوران و منزل خود بهره ببرید. در ساور همیشه قصد بر این بوده که فاصله مصرف کننده و تولید کننده به حداقل برسد و شما عزیزان بتوانید با بهترین قیمت، بهترین کیفیت را داشته باشید.

شما برای خرید حضوری نیز میتوانید به فروشگاه در آدرس : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – خیابان کاخ جوانان – مجتمع نور – آسانسور ۹ یا ۱۱ – طبقه سوم – واحد ۳ مراجعه کنید و در نظر داشته باشید تیم ساور همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. (در صورت مراجعه به فروشگاه از طریق وب سایت فروشگاه از تخفیف ویژه ای برخوردار میشوید.)

برای خرید محصول میتوانید از بخش افزودن به سبد خرید اقدام کنید و یا با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید تا محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

درصورت وجود مشکل و یا هرگونه سوال میتوانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم ساور تماس بگیرید و از راهنمایی های آن ها استفاده کنید. با تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با ما همراه باشید.